بیانیه «اسمارت‌آپ ونچرز» در خصوص خروج از «کمدا»

شرکت اسمارت‌آپ بیانیه زیر را در رابطه با خروج از استارتاپ کمدا برای استارتاپ ۳۶۰ ارسال کرده است:

 

اولین باری که در سال ۹۷ با کمدا آشنا شدیم تیم سه نفره‌ای را دیدیم که در فضای پر ابهام “استارتاپ” به نمونه اولیه محصولی که ساخته بودند  “ایمان” داشتند و  همین اشتیاق و ایمان، برای جلب اعتماد سرمایه‌گذار کافی بود. اینگونه ۲ سال پیش، درست زمانی که سوشال کامرس در ایران ناشناخته و یا کمتر شناخته شده بود، اسمارت‌آپ با اعتماد به آینده درخشان حوزه‌های نوظهور تجارت الکترونیک، روی حوزه‌ای سرمایه‌گذاری کرد که امروز به شدت مورد توجه بازیگران بزرگ این صنعت قرار گرفته است.

 

این سرمایه‌گذاری برای اسمارت‌آپ در بسیاری جهات تجربه‌ای منحصر به فرد بود. کمدا اولین استارتاپی بود که خارج از تهران بود، برخلاف فضای مردانه‌ی اکوسیستم، فاندر خانم داشت و علاوه بر همه اینها، اولین ورود ما به حوزه‌ی سوشال کامرس حساب می‌شد. ناشناخته­‌های زیادی در مسیر استارتاپ وجود داشت، ابهام و ریسک فضای استارتاپی و هیجان پیمودن یک مسیر ناشناخته، ترکیب لذت بخشی از بیم و امید برای ما داشت که پذیرفتیم در کنار قهرمان این قصه کارآفرینی، دل به دریا بزنیم و وارد سفری هیجان انگیز شویم.

 

در تمام طول این سفر مشترک، تلاش کردیم به عنوان راهنما در کنار تیم کارآفرینی به رشد مداوم استارتاپ و خلق ارزش پایدار کمک کنیم و علاوه بر دو مرحله سرمایه گذاری، در حل چالش‌های رشد، مالی و منابع انسانی آن سهیم باشیم. تمام دانشی که از رشد کردن همه استارتاپ‌های خانواده اسمارت‌آپ داشتیم را با کمدا به اشتراک گذاشتیم و تیم بی نظیر کمدا نیز، از تمام آن­ها به بهترین نحو استفاده کرد. با تمرکز بر روی کاربر و ایجاد رابطه دوستانه و ارزش آفرین با آن‌ها توانست در مسیر رشد مداوم و پیوسته قرار گیرد، رشدی پایدار که تاکنون نیز ادامه داشته است.

 

امروز تیم سه‌نفره کمدا ۲۰ نفره شده، کاربران کمدا اواخر سال ۹۸ رکورد نیم میلیون نفر را رد کردند و توانستند در کنار هم یک پلتفرم اجتماعی با “فرهنگ کمدایی” تشکیل ‌دهند. حالا وقت آن رسیده که کمدا را برای طی کردن راه موفقیت‌های بیشتر راهی سفری تازه کنیم و برای بار دوم، “خروج از استارتاپ”، این اتفاق نادر اکوسیستم استارتاپی ایران را رقم بزنیم. صمیمانه و از صمیم قلب امیدواریم کمدا در کنار دیجی کالا، قدرتمندتر از همیشه مسیر موفقیت را طی کند.

 

ما فاصله صفر تا یک را در کنار تیم کارآفرینی طی کردیم؛ امید داریم که توانمندی‌های این تیم، آنها را از یک به بی‌نهایت برساند.

link

مطالب مرتبط

خبرها

پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از ورود دیجی‌کالا به افغانستان تا گزارشی از سایت‌های فروش طلا

پادکست استارتاپ ۳۶۰ هر هفته جمعه‌ها منتشر می‌شود. این پادکست تازه‌ترین تحولات استارتاپی و تکنولوژی هفته در ایران را دنبال می‌کند. در قسمت ۲۷۹ این پادکست، از ورود دیجی‌کالا به…
دیجی‌کالا

راهنمای انتخاب فروشنده مناسب در دیجی‌کالا برای خریدی مطمئن

دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، بستری گسترده برای خرید انواع کالاها ارائه می‌دهد. بازارگاهی که دیجی‌کالا راه‌اندازی کرده شامل ده‌ها هزار فروشنده از در نقاط مختلف ایران است که…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم