مدیرعامل و رییس هیات مدیره جدید سرآوا انتخاب شدند

مجمع شرکت سرآوا در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۸، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت را انتخاب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سرآوا هیات مدیره منتخب نیز در اولین جلسه خود، علی فیاض‌بخش را به عنوان مدیرعامل و اکبر هاشمی را به عنوان رییس هیات مدیره برگزید.

 

علی فیاض‌بخش دارای مدرک MBA از دانشگاه لینشوپینگ سوئد و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. او از سال ۱۳۹۶ با سمت معاون ارشد استراتژی و سرمایه‌گذاری به سرآوا پیوست. پیش از آن چهار سال مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری “توسعه نور دنا” و همچنین بنیان‌گذار شرکت “حرکت اول” بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت همراه اول بود. فیاض‌بخش عضو هیات مدیره شرکت‌های استارتاپی متعددی همچون علی‌بابا، الوپیک و تخفیفان بوده است و سابقه فعالیت در زمینه ادغام و تملک (M&A) شرکت‌های استارتاپی را داراست.

 

اکبر هاشمی بنیان‌گذار شرکت AGIP (سامانه جامع هوش مصنوعی) و مشاور استراتژیک و PR شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و استارتاپ‌های بزرگ است. او پس از راه‌اندازی اولین استارتاپش در جهت توسعه اکوسیستم استارتاپی ایران، انتقال تجربه زیسته جهانی و تولید دانش، هفته‌نامه استارتاپی “شنبه” را راه‌اندازی کرد. همچنین برای ایجاد شفافیت، گفتمان، برطرف کردن چالش‌ها و ‌مشکلات زیست‌بوم استارتاپی ایران، همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران و دورهمی ماهانه “نون بربری” را تاسیس کرد.

هاشمی سال‌ها در سازمان‌ها و ‌نهادهای متعدد در حوزه‌ روابط عمومی بین‌الملل فعالیت داشته است. به خاطر علاقه‌مندی‌اش به کارآفرینی، همکاری با مجموعه‌های دولتی و همچنین سردبیری ارشد گروه مجلات همشهری و ۱۹ مجله را رها کرد و با تجربه بیش از دو دهه فعالیت رسانه و ارتباطات، وارد حوزه کارآفرینی شد. هاشمی از چندی پیش مدیریت اجرایی هفته‌نامه شنبه را واگذار کرد.

 

هیات مدیره جدید سرآوا همچنین از زحمات علی سمساریلر، مدیرعامل پیشین سرآوا تقدیر و تشکر کرد.

link

مطالب مرتبط

تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…
خبرها

رسوب حق بیمه در اینشورتک‌ها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپ‌ها

در حالی که بیمه مرکزی نسبت به «رسوب حق بیمه» در اینشورتک‌ها هشدار داده و خواستار اصلاح روابط با این استارتاپ‌ها شده است، فعالان حوزه بیمه آنلاین معتقدند این انباشت…
خبرها

انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است

در پی نامه اخیر انجمن داروسازان ایران به ریاست جمهوری مبنی بر «اشاعه رانت و فساد» توسط پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با بیانیه‌ای…
خبرها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های آنلاین را ممنوع اعلام کرد

سازمان غذا و دارو با صدور ابلاغیه‌ای فوری به تمامی داروخانه‌های کشور، هرگونه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با سکوهای اینترنتی و کسب‌وکارهای مجازی حمل‌ونقل کالا در خصوص نسخه پیچی، تهیه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم