گزارش آماری آچاره از تاثیر خدمات آنلاین بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مردم

پلتفرم خدماتی آچاره در گزارش سال خود اعلام کرد با آنلاین‌سازی دسترسی به متخصصان، حدود ۱۵۰ سال در وقت کاربران صرفه‌جویی کرده است. ثبت روزانه ۵۴۰۰ سفارش و پاسخگویی سریع پشتیبانی، از نکات کلیدی این گزارش است.

یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان در زمان نیاز به خدماتی مانند برقکاری، نقاشی ساختمان، اسباب‌کشی، نظافت و هرگونه خدمات دیگر، دسترسی سریع، بدون دغدغه و قابل اعتماد است. یافتن فرد یا مجموعه‌‌ای مناسب که بتواند به نیاز افراد پاسخ بدهد نه تنها زمان‌بر است بلکه ممکن است هزینه‌های مضاعفی را مانند رفت و آمد و مراجعه حضوری بر دوش افراد بگذارد. با این حال گسترش اینترنت و  پلتفرم‌های خدمات آنلاین بخش قابل توجهی از این مشکلات را حل کرده و هزینه‌های جست و جو برای افراد یا مجموعه‌های قابل اعتماد را کاهش داده است. آنطور که داده‌های منتشر شده در گزارش سال آچاره نشان می‌دهد، این پلتفرم خدمات آنلاین توانسته حدود 150 سال زمان برای کاربران خود صرفه جویی کند.

مراجعه حضوری به یک یا چند نیروی متخصص نه تنها زمان و انرژی افراد را هدر می‌دهد بلکه می‌تواند هزینه بر هم باشد. با فرض بر اینکه هر سفارش در پلتفرم خدمات آنلاین آچاره به طور متوسط نیم ساعت از زمان جست و جوی مشتریان صرفه جویی می‌کند، می‌توان ادعا کرد این پلتفرم توانسته تا به حال بیش از 150 سال در زمان کاربران خود صرفه‌جویی کند. کاربران می‌توانند در خانه، محل کار و هر مکان دیگری با دسترسی به اینترنت، پروفایل متخصصان احراز هویت شده را ببینند، نظرات مثبت منفی دیگران را بخوانند و بدون نگرانی انتخابی مناسب با اهداف خود داشته باشند. آنطور که داده‌های آچاره نشان می‌دهد، در سال گذشته به طور متوسط روزانه حدود 5هزار و 400 سفارش در این پلتفرم ثبت شده است. ثبت این تعداد سفارش در روز نشان دهنده استقبال کاربران از پلتفرم‌های آنلاین خدماتی و تمایل بیشتر برای دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به خدمات است.

در حال حاضر در 30 شهر مختلف، 340 نوع خدمت در پلتفرم آچاره ارائه می‌شود. این مسئله به مردم جامعه این امکان را می‌دهد تا بتوانند در هر موقعیت مکانی، با دسترسی به اینترنت و چند کلیک به انواع گسترده‌ای از خدمات دسترسی پیدا کنند.

پشتیبانی آچاره در کمتر از 2 دقیقه

پس از پیدا کردن نیروی متخصص مناسب، یکی دیگر از چالش‌هایی که افراد جامعه با آن رو به رو هستند، پشتیبانی پس از دریافت خدمات است. اگر افراد از خدماتی که به واسطه مراجعه حضوری دریافت کرده‌اند نارضایتی داشته باشند، در صورتی که پاسخ قانع کننده ‌ای دریافت نکنند، نه تنها به لحاظ مالی متضرر می‌شوند، بلکه زمان زیادی هم از دست داده‌اند. پلتفرم‌های خدمات آنلاین از بروز چنین مشکلاتی تا حد قابل توجهی جلوگیری می‌کنند. در پلتفرم‌های خدماتی، تجربه کاربر فقط به کیفیت خدمت ارائه شده محدود نمی‌شود؛ بلکه به نحوه مدیریت مسائل، ابهام‌ها و نیازهای پیشبینی نشده نیز وابسته است. در صورت بروز هرگونه مشکل، نارضایتی و سوال، تیم پشتیبانی پلتفرم‌های خدماتی در کمترین زمان پاسخگو می‌شوند. آچاره شماره تلفن ۱۴۷۱ را برای پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان خود گذاشته است.

۱۲ سال مکالمه آچاره با کاربران

تیم پشتیبانی آچاره تا کنون ۴۰۰,۲۵۲,۳۴۶ ثانیه با کاربران صحبت کرده. این عدد معادل ۴,۶۳۳ روز، یا حدود ۱۲.۶ سال حرف زدن مداوم است. همچنین نکته قابل توجه این است که میانگین مدت زمان انتظار پاسخگویی پشتیبانی، یک دقیقه و 30 ثانیه برآورد شده. این داده یکی دیگر مواردی است که نشان می‌دهد استفاده از پلتفرم‌های آنلاین در زمان مشتریان صرفه جویی می‌کند.

بیشترین علت تماس کاربران با پشتیبانی آچاره، ثبت سفارش تلفنی و  پس از آن استعلام قیمت سرویس‌ها بوده است. بر اساس داده‌های مرکز تماس آچاره، به طور میانگین تنها 5درصد از تماس‌های پاسخ داده شده منجر به ثبت نارضایتی شده است. کمتر از نصف این نارضایتی‌ها مربوط به کیفیت سروریس ارائه شده به دست متخصصان بوده است.

و همه‌ی این‌ها یعنی  پلتفرم‌های خدمات آنلاین می‌توانند با مقایسه قیمت‌ها، ارائه متخصصان احراز هویت شده و پشتیبانی سریع، دسترسی به خدمات را اقتصادی‌تر و‌ آسان‌تر کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید