سفرکارت علی‌بابا به بیش از ۳۰۰ سازمان رسید؛ توسعه خدمات سفر سازمانی

شرکت «علی‌بابا» اعلام کرد محصول «سفرکارت» آن به بیش از ۳۰۰ سازمان و ۱۸۰ هزار کاربر فعال رسیده است. این کارت به عنوان یک راهکار رفاهی، سفر را برای کارکنان سازمان‌ها دسترس‌پذیرتر می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت علی‌بابا، بیش از 300 قرارداد فعال میان علی‌بابا و سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی در صنایع گوناگون مانند پتروشیمی، فولاد، صنایع دارویی، بانک‌ها، اکوسیستم استارتاپی و غیره در یک سال گذشته منعقد شده است که «سفر» را برای کارکنان این سازمان‌ها و صنایع، تبدیل به امری دسترس‌پذیرتر کرده است.

محصول «سفر کارت» علی‌بابا که با هدف ارائه خدمات رفاهی به کارکنان سازمان‌های مختلف طراحی شده بود، حالا بیش از 180 هزار کاربر فعال دارد. این کارت‌ها که به‌عنوان یکی از روش‌های نوین ارائه مزایای رفاهی سفر در سازمان‌ها شناخته می‌شوند، امکان خرید انواع خدمات سفر داخلی و خارجی از جمله بلیت پرواز، هتل، تورهای گردشگری، اقامتگاه‌های تفریحی، قطار و اتوبوس را برای دارندگان خود فراهم می‌کنند.

بر اساس آمارهای موجود، حدود 70 درصد از اعتبار صادر شده در قالب سفرکارت‌ها، در یک سال گذشته، تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. در میان خدمات مختلف، رزرو هتل های داخلی، اقامتگاههای تفریحی و پروازهای داخلی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند و در صدر انتخاب‌های کاربران سفرکارت قرار دارند.

«سفرکارت» به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه عملیاتی داخلی سازمان و با بیشترین بازدهی، بخشی از بودجه رفاهیات پرسنل خود را به خدمات سفر تخصیص بدهند. این کارت‌ها بدون نیاز به اطلاعات شخصی گسترده، تنها از طریق شماره تلفن کاربر، به هر یک از پرسنل تخصیص داده شده و صرفا برای همان فرد قابل استفاده می باشد. قابلیت شارژ مجدد این کارت‌ها، به سازمان‌ها این فرصت را می دهد تا نه تنها در تمدیدهای آتی فرایند تخصیص بودجه فرآیند راحت‌تری را طی کنند بلکه این امکان افزایش اعتبار این کارت‌ها در مناسبت‌های مختلف را نیز فراهم می‌کند.

مطالب بیشتر

دیدگاه‌تان را بنویسید