جوابیه آپ در موضوع ممنوعیت فروش بلیت پرواز در این سوپراپلیکیشن

یکم اسفند محمد محمدی، رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد: «براساس ابلاغ معاون دادستان، شرکت‌های «موج زمزم»، «چارتر ۷۲۴» و زیرمجموعه‌های آن و «گروه نرم‌افزاری آپ» به‌علت گران‌فروشی بلیت هواپیما، از هرگونه واگذاری و فروش بلیت تا اطلاع ثانوی منع شده‌اند.»

کمی پیش شرکت آپ در این خصوص بیانیه زیر را منتشر کرده است:

در پی مصاحبه منتشر شده در تاریخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ از سوی ریاست محترم سازمان هواپیمایی کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، به اطلاع می‌رساند سوپراپلیکیشن آپ هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری بلیت پروازهای داخلی و خارجی نداشته و موضوع گران‌فروشی بلیت که در مصاحبه مذکور مطرح شده است، برعهده آپ نیست.

سوپراپلیکیشن آپ به‌عنوان یک سکو برای توسعه و افزایش فروش بیش از ۲۰ کسب‌وکار داخلی، طی قرارداد همکاری با شرکت معتبر دارای مجوز فروش انواع بلیت و خدمات گردشگری در سوپراپلیکیشن آپ، اقدام به ارائه سرویس گردشگری به کاربران میلیونی خود کرده و در قیمت‌گذاری‌ها و صدور و ابطال بلیت‌ها نقشی ندارد.

این شرکت نیز براساس سیاست‌های قیمت‌گذاری بلیت‌ها که توسط ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارتری انجام می‌شود اقدام به فروش بلیت پرواز می‌کند. بنابراین زمانی‌که موضوع گران‌فروشی مطرح می‌شود، از آنجایی که هر ایرلاین و شرکت چارتری می‌تواند قیمت خاص خود را برای بلیت پرواز تعیین کند، پس همواره تمام قیمت‌گذاری‌ها توسط آن‌ها انجام گرفته و بلیت‌های پرواز با این قیمت‌ها به کاربران فروخته می‌شود.

به همین جهت هرگونه تغییر در قیمت‌ها از سمت سوپراپلیکیشن آپ بدون معنا بوده و اتهام گران‌فروشی خلاف واقعیت است.

سوپراپلیکیشن آپ با ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس در حوزه‌های مختلف به‌صورت برخط، همواره در مسیر آسان بودن دسترسی کاربران به انواع خدمات مورد نیازشان در قالب یک سوپراپلیکیشن واحد و متمرکز حرکت کرده است.

بیانیه آپ
link

مطالب مرتبط

تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…
خبرها

رسوب حق بیمه در اینشورتک‌ها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپ‌ها

در حالی که بیمه مرکزی نسبت به «رسوب حق بیمه» در اینشورتک‌ها هشدار داده و خواستار اصلاح روابط با این استارتاپ‌ها شده است، فعالان حوزه بیمه آنلاین معتقدند این انباشت…
خبرها

انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است

در پی نامه اخیر انجمن داروسازان ایران به ریاست جمهوری مبنی بر «اشاعه رانت و فساد» توسط پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با بیانیه‌ای…
خبرها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های آنلاین را ممنوع اعلام کرد

سازمان غذا و دارو با صدور ابلاغیه‌ای فوری به تمامی داروخانه‌های کشور، هرگونه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با سکوهای اینترنتی و کسب‌وکارهای مجازی حمل‌ونقل کالا در خصوص نسخه پیچی، تهیه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم