دیجی‌کالا از طرح تشویقی جدیدی برای ناشران افیلیو رونمایی کرد

دیجی‌کالا به تازگی در راستای قدردانی از ناشران پلتفرم افیلیو، از طرح تشویقی جدیدی رونمایی کرده‌است. این طرح به گونه‌ای طراحی شده تا ناشران افیلیو به نسبت رشد سفارشات همکاری در فروش خود، پاداشی در کنار کمیسیون عادیشان دریافت نمایند.

جزئیات طرح تشویقی

بر اساس این طرح، اگر یک ناشر در فصل جاری نسبت به فصل قبل تعداد سفارشات بیشتری ایجاد نماید، پاداشی معادل درصد رشد فصلی خود تا سقف ۱۰۰ درصد از میانگین کمیسیون ماهانه فصل قبل دریافت خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر ناشری در فصل بهار ۱۰۰۰ سفارش داشته باشد و در تابستان تعداد سفارشات خود را به ۱۴۰۰ افزایش دهد، و میانگین کمیسیون ماهانه وی در فصل بهار برابر با ۴۰ میلیون تومان باشد، در انتهای فصل ۴۰٪ این مبلغ معادل ۱۶ میلیون تومان را به‌عنوان پاداش دریافت می‌نماید.

اهداف رونمایی از طرح تشویقی فصلی

هدف اصلی این طرح، انگیزه‌بخشی به ناشران افیلیو برای افزایش فعالیت و ایجاد سفارشات بیشتر است. این اقدام می‌تواند به رشد چشمگیر درآمد جامعه تولیدکنندگان محتوای آنلاین و همچنین افزایش فروش دیجی‌کالا کمک شایانی کند. همچنین، این طرح بیانگر تعهد دیجی‌کالا به حمایت از ناشران افیلیو و تقدیر از تلاش‌های آن‌ها برای افزایش فروش و بهبود عملکرد است.

نقش افیلیو در بازاریابی دیجی‌کالا

پلتفرم افیلیو به‌عنوان بازوی همکاری در فروش دیجی‌کالا، نقش بسیار مهمی در بازاریابی این فروشگاه اینترنتی دارد. ناشران افیلیو با ایجاد محتوا و تبلیغات، محصولات دیجی‌کالا را به مشتریان معرفی کرده و با هر سفارش موفق، کمیسیون همکاری در فروش آن سفارش را دریافت می‌کنند. این همکاری سودآور بین دیجی‌کالا و ناشران افیلیو، یکی از عوامل کلیدی درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا و موفقیت دیجی‌کالا در بازار رقابتی تجارت الکترونیک ایران است.

نظرات مدیران دیجی‌کالا و افیلیو

شیوا حق‌وردی، سرپرست ادز و افیلیت دیجی‌کالا، درباره این طرح گفت: “طرح تشویقی فصلی، با هدف ایجاد انگیزه برای رشد ناشران افیلیو ایجاد شده‌است. فراهم کردن زمینه‌ی رشد ناشران و تشویق آنها به حرکت، این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا با تمرکز بیشتر به روی افیلیت، درآمد خود را به‌طور مستمر افزایش دهند.”

کیوان شفقی، مدیر موفقیت مشتریان افیلیو نیز افزود: “طرح تشویقی جدید، فرصتی منحصر به‌فرد برای ناشران است تا با تمرکز بیشتر بر روی استراتژی‌های محتوایی و لینک‌سازی خود، به نتایج بهتری دست یابند. این اقدام نه تنها به افزایش درآمد ناشران کمک خواهد کرد، بلکه به رشد پایدار و بلندمدت همکاری‌های ما نیز می‌انجامد.”

طرح تشویقی فصلی دیجی‌کالا برای ناشران افیلیو، گامی مؤثر در جهت تشویق ناشران به فعالیت بیشتر و ایجاد سفارشات بیش از پیش است. این طرح می‌تواند به رشد کسب و کارهای آنلاین و افزایش فروش دیجی‌کالا کمک کند و نقش مهمی در توسعه بازاریابی دیجیتال در ایران ایفا کند. همچنین ناشران جدید می‌توانند از طریق پنل افیلیو اقدام به ثبت‌نام و بهره‌مندی از این طرح نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

دیجی‌کالا

ارزش استارتاپ‌های دیجی‌نکست به هزار میلیارد تومان رسید؛ دیجی‌کالا وارد حوزه توزیع دارو می‌شود

نشست خبری «دیجی‌نکست» صبح امروز نوزدهم آذر ماه 1403 در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد. در این نشست «حمید محمدی»، هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا و «کیوان محیط‌ مافی»، مدیرعامل دیجی‌نکست، به تشریح…
دیجی‌کالا

کمیسیون همکاری در فروش دیجی‌کالا برای ناشران افیلیو دو برابر شد

دیجی‌کالا و افیلیو به مناسبت بلک فرایدی ۱۴۰۳، کمپین ویژه‌ای را برای ناشران محتوامحور برگزار می‌کنند. این کمپین که از ۱ تا ۳۰ آذرماه اجرا می‌شود، فرصتی برای تولیدکنندگان محتوا…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم