دیجیپی از نسخه جدید سوپراپلیکیشن خودش رونمایی کرده؛ نسخهای که رابطکاربر سادهتری دارد و استفاده از خدمات مالی فناورانه را برای اقشار مختلف تسهیل کرده است.
بررسی تغییرات نسخه جدید سوپراپلیکیشن دیجیپی نشان میدهد که میزان اعتبار و دارایی کاربران بیشتر از قبل در معرض دید قرار گرفته است. همچنین میزان اقساط افراد نیز در دسدرس قرار گرفته و این تغییرات باعث میشود کاربران در مدیریت مالی، هزینهکرد دارایی و پرداخت اقساط، بهینهتر عمل کنند.
اپلیکیشن جدید دیجیپی به دو اپلیکیشن مالی Revolut و Tabby شباهت زیادی دارد و به نظر میرسد الگوی موفق این دو اپلیکیشن، در تغییراتی که در دیجیپی ایجاد شده موثر بوده است.
جواد سیدحمزه، راهبر ارشد محصول سوپراپلیکیشن دیجیپی درباره این تغییرات در لینکدین نوشته: تغییراتی که در سال ۱۴۰۳ روی سوپراپلیکیشن دیجیپی ایجاد کردیم، منجر به افزایش چشمگیر تعداد مشتریان فعال ماهانه یا MAC شد و وقتی از چشمگیر حرف میزنم، منظورم عددیه که قابل مقایسهست با تعداد مشتریان فعال ماهانه تمام دوران دیجیپی. Activation و Retention بیشتر و سریعتر دو هدف شفافی بودن که ما دنبال کردیم و با افزایش نرخ تطبیقپذیری کاربرها به اپلیکیشن جدید سریعتربه این دستاورد رسیدیم.
بهگفته او، این تغییرات باعث شد تعداد جستوجوی کالا و فروشگاه از زمان لانچ سوپراپ جدید دیجیپی از دهها میلیون عبور کند که منجر به افزایش بازدید از صفحه فروشگاههای دیجیپی، تا ۲۰ برابر شده است. همزمان با افزایش بازدید، نرخ تبدیل (CR) خرید از فروشگاهها هم افزایش قابل توجهی پیدا کرد. در نتیجهی افزایش بازدید فروشگاهها و نرخ تبدیل، فروش مرچنتهای طرف قرارداد با دیجیپی هم تا ۶ برابر افزایش پیدا کرد.
سیدحمزه با اشاره به افزایش Engagement سرویسهایی مثل وام، اعتبار، مدیریت ثروت و بیمه با اعمال تغییرات در سوپر اپ و سهولت در پرداخت اقساط و مدیریت دارایی، توضیح داده که در ادامهی مسیر تحول در سوپر اپ، با هدف بهبود نرخهای Customer Effort Score یا CES سوپراپلیکیشن، C-SAT، NPS و در راستای استراتژیهای مقیاسپذیری و توسعهپذیری، سوپراپ دیجیپی با بهبودهای ظاهری جدید و تجربهکاربر بهتر، از امروز در دسترس همه کاربرهامون قرار گرفته است.
راهبر ارشد محصول سوپراپلیکیشن دیجیپی همچنین نوشتده است: «در پرداختهای مالی روزمره هم با خلق تجربه پرداخت اعتباری با یک کلیک، روی نمودارهای نرخ تبدیل شاهد افزایش ۲۱ درصدی بودیم.»
سوپر اپلیکیشن دیجیپی را میتوان جامعترین اپلیکیشن فینتک در ایران نامید که سرویسهای متعدد مالی را در اختیار کاربرانش قرار میدهد. این تعدد سرویسها باعث میشد بعضی از کاربران هنگام استفاده، دچار سردرگمی شوند. ورژن جدید این سوپر اپلیکیشن نشان میدهد که استفاده از سرویسها برای افرادی که آشنایی کمتری با فناوریهای مالی دارند نیز راحتتر شده است.
پیش از این حمیدرضا سعادتی، مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجیپی نیز عنوان کرده بود: «با توجه به برنامه توسعه پذیرندگان حضوری دیجیپی، یکی دیگر از بهروزرسانیهای این سوپراپلیکیشن، بهینهسازی روش پرداخت حضوری و دسترسی بهتر به آن برای کاربران بوده است.»
او توضیح داد که بهبود و بهروزرسانی جدید، دیجیپی را مقیاسپذیرتر و توسعهپذیرتر از گذشته کرده و مسیر رشد و ارتقای سرویسدهی را هموارتر از قبل کرده است.