گروه گلرنگ قصد دارد با «افود» وارد بازار سفارش آنلاین غذا شود

به گزارش سایت دیجیاتو، گروه گلرنگ قصد دارد با برند افود (oFood) وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شود.

گروه گلرنگ پیشتر در استارتاپ‌هایی نظیر تارا و اکالا و دارتیل سرمایه‌گذاری کرده است.

دیجی‌کالا نیز با دیجی‌کالاجت قصد ورود به بازار سفارش آنلاین غذا را داشت. با این حال تمرکز دیجی‌کالاجت بیشتر روی محصولات سوپرمارکتی بوده است.

گروه گلرنگ با سرمایه‌گذاری خود روی مجموعه افود می‌تواند رقیبی جدی برای اسنپ‌فود در بازار تلقی شود. سال‌هاست که اسنپ‌فود بدون رقیب جدی یکه‌تازی می‌کند.

هنوز خبر رسمی و جزییات بیشتری از مجموعه افود منتشر نشده ‌است. ظاهرا افود روی دارک‌کیچن و دارک استور (رستوران‌ها و سوپرمارکت‌هایی که فقط سفارش بیرون‌بر آنلاین دارند) تمرکز کرده ‌است.

link

مطالب مرتبط

تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…
خبرها

رسوب حق بیمه در اینشورتک‌ها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپ‌ها

در حالی که بیمه مرکزی نسبت به «رسوب حق بیمه» در اینشورتک‌ها هشدار داده و خواستار اصلاح روابط با این استارتاپ‌ها شده است، فعالان حوزه بیمه آنلاین معتقدند این انباشت…
خبرها

انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است

در پی نامه اخیر انجمن داروسازان ایران به ریاست جمهوری مبنی بر «اشاعه رانت و فساد» توسط پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با بیانیه‌ای…
خبرها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های آنلاین را ممنوع اعلام کرد

سازمان غذا و دارو با صدور ابلاغیه‌ای فوری به تمامی داروخانه‌های کشور، هرگونه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با سکوهای اینترنتی و کسب‌وکارهای مجازی حمل‌ونقل کالا در خصوص نسخه پیچی، تهیه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • بسیار افتضاح. آبروی من را با نیاوردن سفارشم پیش مهمانم بردند. البته پول را برگرداندند ولی با آبروی رفته چه باید کرد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم