گروه گلرنگ قصد دارد با «افود» وارد بازار سفارش آنلاین غذا شود

به گزارش سایت دیجیاتو، گروه گلرنگ قصد دارد با برند افود (oFood) وارد حوزه سفارش آنلاین غذا شود.

گروه گلرنگ پیشتر در استارتاپ‌هایی نظیر تارا و اکالا و دارتیل سرمایه‌گذاری کرده است.

دیجی‌کالا نیز با دیجی‌کالاجت قصد ورود به بازار سفارش آنلاین غذا را داشت. با این حال تمرکز دیجی‌کالاجت بیشتر روی محصولات سوپرمارکتی بوده است.

گروه گلرنگ با سرمایه‌گذاری خود روی مجموعه افود می‌تواند رقیبی جدی برای اسنپ‌فود در بازار تلقی شود. سال‌هاست که اسنپ‌فود بدون رقیب جدی یکه‌تازی می‌کند.

هنوز خبر رسمی و جزییات بیشتری از مجموعه افود منتشر نشده ‌است. ظاهرا افود روی دارک‌کیچن و دارک استور (رستوران‌ها و سوپرمارکت‌هایی که فقط سفارش بیرون‌بر آنلاین دارند) تمرکز کرده ‌است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
link

مطالب مرتبط

اسنپ

مدیرعامل سوپرمارکت اسنپ: به ساخت و مدیریت یک زنجیره کامل تامین نزدیک شده‌ایم

رامین لایقی، مدیرعامل اسنپ گروسری، در رویداد نوآوران لجستیک ایران در نشستی با عنوان «گفت‌وگو درباره ایران»، به گفت‌وگو درباره وضعیت لجستیک در ایران و ضرورت رشد و توسعه راهکارهای…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه. Leave new

  • بسیار افتضاح. آبروی من را با نیاوردن سفارشم پیش مهمانم بردند. البته پول را برگرداندند ولی با آبروی رفته چه باید کرد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم