پلتفرم «خانومی» در نخستین روز کمپین سالانه «بلکبیوتی ۱۴۰۴» فروش ۳۳۰ هزار قطعه کالا را ثبت کرد؛ رقمی که نشاندهنده شروع پرشتاب این مگا کمپین دهروزه است. در این دوره، ۱۲۰ میلیارد تومان تخفیف برای کاربران در نظر گرفته شده و تخفیفها بر اساس قیمت مصرفکننده درجشده روی بستهبندی محصولات محاسبه میشود.
آبرسانها پرفروشترین گروه کالایی روز اول شدند
دادههای روز اول نشان میدهد که تمرکز اصلی کاربران همچنان بر خرید محصولات پوستی و سلامتمحور است. در این روز، آبرسانها با اختلاف قابلتوجه، پرفروشترین گروه کالایی کمپین شدند و برای اولینبار در سه سال گذشته، جای ضدآفتابها را در صدر فروش گرفتند.
پس از آبرسانها، ضدآفتابها و سپس شویندههای پوستی در رتبههای دوم و سوم فروش قرار گرفتند و در مجموع سه گروه کالایی برتر روز اول بلکبیوتی ۱۴۰۴ را تشکیل دادند.
فروش ۳۳۰ هزار قطعه کالا در روز نخست
خانومی اعلام کرده است که مرکز پردازش این پلتفرم برای پاسخگویی به حجم بالای سفارشها، در هفتههای منتهی به کمپین آمادهسازی ویژهای انجام داده است. تنها در هفته قبل از شروع بلکبیوتی، روزانه بیش از ۸۰۰ هزار آیتم کالایی وارد مرکز پردازش شده و موجودی انبار نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
در روز اول بلکبیوتی امسال خانومی، ۳۳۰ هزار قطعه کالا فروش رفته است. مرکز پردازش خانومی اعلام کرده که با ظرفیت آمادهسازی روزانه تا ۱۲۰ هزار آیتم، فرآیند پردازش و ارسال سفارشها بهطور منظم و طبق زمان تعیینشده کاربر انجام خواهد شد.
معیار تخفیفهای خانومی قیمت درجشده روی کالاست
خانومی امسال برای کمپین ۱۰ روزه بلکبیوتی درمجموع ۱۲۰ میلیارد تومان تخفیف کل در نظر گرفته که در دوره دهروزه کمپین بین کاربران تخصیص مییابد.
خانومی برای شفافیت درباره تخفیفهای بلکبیوتی اعلام کرده که تخفیفهای این پلتفرم بر اساس قیمت مصرفکننده درجشده روی بستهبندی محاسبه میشود و در فرآیند تأمین، اولویت عرضه محصولات دارای تاریخ تولید جدید است.
کمپین «بلکبیوتی ۱۴۰۴» از اول آذر آغاز شده و تا دهم آذر ادامه دارد. بر اساس برآورد اولیه تیم عملیاتی خانومی، در این دوره دهروزه پیشبینی میشود بیش از یک میلیون قطعه کالا به فروش برسد.