راه‌اندازی پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی در کیش با هدف افزایش کیفیت خدمات گردشگری

پلتفرم فروش بلیت تفریحات دریایی در سامانه جامع گردشگری منطقه آزاد کیش با هدف افزایش کیفیت خدمات و توزیع عادلانه منابع در راستای رضایت‌مندی مسافران و ارائه مشوق‌های مختلف به کلوب‌داران، راه‌اندازی شد.

این پلتفرم یکی از خدمات پایگاه اینترنتی «بزن بریم کیش» است که امکان رزرو و دریافت خدمات تفریحات دریایی این منطقه گردشگری را برای مسافران فراهم می‌کند.

تا پیش از این به‌دلیل تنوع قیمت خدمات تفریحات دریایی و تعدد واسطه‌ها و نیز نبود سامانه فروش بلیت با نظارت قانونی، گردشگران و مسافران با سردرگمی مواجه شده و این موضوع نارضایتی بسیاری را برای آنها و برای کلوب‌داران به همراه داشت. از سوی دیگر با توجه به دریافت پورسانت‌های بالا توسط واسطه‌ها و دلالان، کیفیت خدمات به گردشگران نیز تحت تاثیر قرار گرفته بود.

با این وجود راه‌اندازی سیستم آنلاین فروش بلیت تفریحات دریایی کیش در سامانه جامع گردشگری با هدف حذف واسطه‌ها و ازبین‌رفتن بی‌نظمی و نیز ساماندهی امکانات رفاهی جزیره کیش اجرایی شد تا در نهایت شاهد نظارت بر ارائه خدمات و حفظ منافع مسافران، جامعه کلوب‌داران، تاکسی‌داران و غیره باشیم.

در این طرح علاوه بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مسافران و نیز شفافیت و توزیع عادلانه منابع، اصلاح نواقص و رفع مشکلات در ارائه خدمات، به رونق پایدار و توسعه اقتصادی جزیره کیش خواهد انجامید.

گردشگران و مسافران می‌توانند با ورود به سامانه فروش بلیت تفریحات دریایی در کیش به نشانی https://bezanberimkish.attres.ir و مشاهده خدمات کلوب‌ها، نسبت به خرید خدمات تفریحات دریایی اقدام کنند و حتی نظرات خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گردشگران می‌توانند با اعلام نظرات خود و ارائه نمره به کلوب‌داران، در ارزیابی خدمات تفریحات دریایی مشارکت کنند.

link

مطالب مرتبط

تبدیلرمزارزها و فین‌تک

مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

در فضای رقابتی و پرچالش فینتک و ارزهای دیجیتال، صرافی «تبدیل» با کمپینی نوآورانه به نام «سود دو نفره» توانسته است مفهوم بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) را به سطح جدیدی…
خبرها

رسوب حق بیمه در اینشورتک‌ها؛ معضل یا اهرم توسعه؟ جدال بیمه مرکزی و استارتاپ‌ها

در حالی که بیمه مرکزی نسبت به «رسوب حق بیمه» در اینشورتک‌ها هشدار داده و خواستار اصلاح روابط با این استارتاپ‌ها شده است، فعالان حوزه بیمه آنلاین معتقدند این انباشت…
خبرها

انجمن تجارت الکترونیک تهران: اتهام رانت به دارورسانی آنلاین، دفاع از انحصار است

در پی نامه اخیر انجمن داروسازان ایران به ریاست جمهوری مبنی بر «اشاعه رانت و فساد» توسط پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، کمیسیون سلامت دیجیتال انجمن تجارت الکترونیک تهران با بیانیه‌ای…
خبرها

سازمان غذا و دارو همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های آنلاین را ممنوع اعلام کرد

سازمان غذا و دارو با صدور ابلاغیه‌ای فوری به تمامی داروخانه‌های کشور، هرگونه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با سکوهای اینترنتی و کسب‌وکارهای مجازی حمل‌ونقل کالا در خصوص نسخه پیچی، تهیه…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم