به گزارش روابطعمومی اُکالا، این پلتفرم توانست رکورد جدیدی در صنعت فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی ثبت کند.
اُکالا در پی اجرای کمپین ۳۶۰درجه اخیر خود موفق شد در روز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳، رکورد بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را جابهجا کند. مدیر روابطعمومی این برند اعلام کرد که پلتفرم اُکالا با اجرای کمپین دو روزهی «سوپرتخفیف» در دل کمپین بزرگ «رایگان میرسونمش» در۲۴ ساعت موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش شد.
رضا عباسی، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، درباره ثبت این رکورد گفت: «اُکالا موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در روز ۳ آبان شد و رکورد قبلی بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را که حدود ۱۳۰ هزار سفارش در یک روز بود، شکست. ثبت چنین رکوردی تنها از جنبهی فروشی حائز اهمیت نیست، بلکه جنبهی بسیار مهم دیگر آن، پیچیدگیهای عملیاتی، حفظ کیفیت سرویسدهی و تحویل موفق سفارشهاست.»
ثبت ۴ سفارش در هر ثانیه
در ساعات اوج فروش کمپین سوپرتخفیف که بین ۱۲ تا ۱۴ پنجشنبه ۳ آبان بود؛ اُکالا موفق به ثبت ۳۱۵۶۴ سفارش شد که آمار قابل توجهی در این صنعت است.
مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، مشارکت ویژهی بیش از ۴۰ برند مطرح حوزه FMCG در کمپین فروشی سوپرتخفیف و همینطور حضور گسترده در فضای آفلاین و سطح شهر تا فضاهای تبلیغاتی آنلاین در قالب کمپین «رایگان میرسونمش» را از دلایل مهم این دستاورد میداند. او اضافه کرد: «مانند کمپینهای قبل، برندهای مشارکتکننده در کمپین فروشی سوپرتخفیف با افزایش چشمگیر فروش محصولات خود در پلتفرم اُکالا روبهرو شدند.»
۱۰ برند پرفروش کمپین دو روزهی «سوپرتخفیف»
عباسی در مورد پیچیدگیهای دستاورد اخیر این برند توضیح داد: «به طور کلی نقطه تمایز صنعت آنلاینگروسری با سایر شاخههای E-Commerce، مسئلهی سرعت تحویل و بخشهای عملیاتی آن است. نیاز به تحویل سریع (On-Demand) در کسبوکار ما، پیچیدگی اجرای کمپینهای بزرگ فروشی را چندین برابر میکند. در واقع این کمپینها فقط جنبهی فروش و بازرگانی نداشته و نیاز به یک آمادگی عملیاتی بسیار بالا در سطح تامینکنندگان FMCG، لجستیک، فروشگاهها و همینطور پشتیبانی داریم تا بتوانیم کیفیت خدمات متوازن و مشابه روزهای عادی ارائه کنیم».
اُکالا پیشتر در گزارش سال ۱۴۰۲ با تاکید بر تمرکز روی ارتقای تجربـه خوشایند کاربران، از آغاز یک تحول گفته بود و خلق تجربه خرید راحت و بـهصرفـه برای تمام اقشار را ماموریت خود اعلام کرده بود. این پلتفرم، در سراسر کشور به کاربران این امکان را میدھد که بهراحتی از سوپرمارکتھای محلی و زنجیرهای اطراف محل سکونت خود خرید کنند و سفارشھای خود را با ارسال رایگان و فوری، در مقصد مورد نظرشان تحویل بگیرند.
پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی اُکالا، اولین استارتاپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیک است و مهرماه امسال هفتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.
مطالب مرتبط
پادکست اخبار استارتاپی هفته؛ از خروج سرآوا از هزاردستان تا افتتاح شعبه حضوری بانیمد
رویداد «هوش مصنوعی زاینده؛ قدرت آفرینی برای مدیران» ۲۲ آبان برگزار میشود
آغاز بهکار چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارکهای فناوری و سازمانهای نوآوری ایران با حمایت همراه اول
پربازدیدهای هفته
سرویس جدید «فودرو» اسنپفود چگونه کار میکند؟
هزاردستان سهامش را از سرآوا خرید
حمایتهای آروانکلاد از استارتآپها ششبرابر شد
پادکست زوم