کافه ارتباط آنلاین؛ خدمتی نوین در دنیای کسب و کار

رویداد «کافه ارتباط آنلاین (۱)» در تاریخ ۲۹ آبان با حضور جمعی از متخصصین و علاقه‌مندان به بهبود مهارت‌های فروش با سه بخش اصلی «آگاهی، ابزار و بینش» برگزار شد.

این وبینار که به طور ویژه بر روی «تحلیل جدیدترین ترندها»، «تکنیک‌های اعتمادسازی»، «متقاعدسازی برای فروش»، «بستن فروش» تمرکز داشت، با استقبال گسترده‌ای از سوی شرکت‌کنندگان مواجه شد.

اولین رویداد آنلاین کافه ارتباط، که با همکاری حامیان مالی و رسانه‌ای اعم از شرکت‌های «وب مهر، سِلفیت، پیندو و کافیتو» و تیم کافه ارتباط برگزار شد، با هدف ارتقای مهارت‌های فروش و به اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار، فضای مناسبی را برای بحث و تبادل نظر ایجاد کرد. همچنین در پایان وبینار، شرکت‌کنندگان دیدگاه‌های خود را به‌اشتراک گذاشته و تجربه‌ی خود را از وبینار بیان کردند. محتوای وبینار با کیفیت بالا و ارائه‌های جذاب از سوی سخنرانان به گونه‌ای طراحی شده بود که توانست رضایت ۹۳ درصدی شرکت‌کنندگان را جلب کند.

در این وبینار که با اجرای امیر زمانیها و تیم کافه ارتباط برگزار شد، شرکت‌کنندگان از امکانات تعامل با اسپانسر‌ها و حضور در قرعه‌کشی ده‌ها میلیون تومانی بهره‌مند شدند و در پایان، سطح رضایت‌مندی بالایی را دریافت کرد.

کافه ارتباط با برگزاری ماهانه‌ی رویداد آنلاین خود، قصد دارد تا گامی بزرگ در راستای تقویت کسب و کار‌ها و ارائه‌ی دانش کاربردی در سراسر کشور بردارد.

لینک‌ها

وب‌سایت: https://cafe-ertebat.com/events

اینستاگرام:https://www.instagram.com/cafe.ertebat

لینکدین:https://www.linkedin.com/company/cafeertebat

تلگرام:https://t.me/+ULG-n94yRV-KPwiI

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۴]
link

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم