پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای سومین سال متوالی برند محبوب مصرف‌کنندگان شد

اختتامیه جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان روز شنبه ۲۸ مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. این جشنواره از تیرماه آغاز شد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای سومین سال متوالی با رای مشتریان، برند محبوب مصرف‌کنندگان شد و تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کرد.

این جشنواره به‌عنوان یک رویداد سراسری، تنها به آرای مردمی برای داوری برندها تکیه دارد و در این دوره، مصرف‌کنندگان از میان ۱۵۰۰ برند در ۱۰۰ گروه کالا و خدمات، برندهای محبوب خود را انتخاب کردند.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیک کشور، همواره به ارائه خدمات و محصولات متنوعی پرداخته است. این شرکت تلاش دارد با در نظر گرفتن اصل مشتری‌مداری، فرایند پرداخت را تسهیل کرده و در راستای رضایتمندی مشتریان خود گام بر‌دارد.

دریافت تندیس زرین برند محبوب مصرف‌کنندگان برای سومین سال متوالی نشان دیگری از تلاش‌های این شرکت برای کسب رضایت مشتریان است که از نظر و نگاه ایشان دور نمانده و آن را به‌عنوان برند محبوب خود معرفی کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
link

مطالب مرتبط

دیجی‌پی، اسپانسر کتاب مدیریت مالی شخصی برای نوجوانان شد

دیجی‌پی، بستر هوشمند انواع خدمات پرداخت و اعتبار، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به منظور بالا بردن سواد مالی نوجوانان و دسترس‌پذیر کردن آموزش‌های مالی، اسپانسر تدوین و انتشار کتاب…

بلوبانک، جزییات آخرین کمپین خود را منتشر کرد: ۶/۲ درصد از برنده‌ها تنها یک امتیاز داشتند

«هر سه میلیون یک شانس» عنوان ساده‌ای بود که بلو برای آخرین کمپین خود که از ۱۷ مهر ماه شروع شد، انتخاب کرد. در  قرعه‌کشی این کمپین هر روز ۳۰…

دیدگاه‌تان را بنویسید

بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پربازدیدهای هفته

پادکست زوم