آغاز همکاری تپسی‌فود و دیجی‌پی برای ارایه خدمات پرداخت اعتباری به کاربران

با آغاز همکاری مشترک تپسی‌فود و دیجی‌پی، کاربران از این پس می‌توانند هزینه سفارش‌های غذایی و سوپرمارکتی خود را به صورت قسطی یا پرداخت در ماه آینده تسویه کنند. این قابلیت جدید با هدف تسهیل فرایند خرید و مدیریت نقدینگی کاربران فعال شده است.

همکاری تپسی‌فود و دیجی‌پی از نیمه نخست آذر ماه آغاز شده و به‌واسطه آن، امکان جدیدی برای تجربه خرید آسان‌تر و پرداخت انعطاف‌پذیر در تپسی‌فود فراهم شده است.

به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌پی، با هدف بهبود تجربه کاربران و تسهیل فرایند خرید از پلتفرم سفارش آنلاین غذا و کالای تپسی‌فود، سرویس پرداخت اعتباری دیجی‌پی به امکانات این پلتفرم افزوده شده است. کاربران تپسی‌فود می‌توانند هنگام ثبت سفارش، با انتخاب گزینه «پرداخت با دیجی‌پی»، هزینه خرید خود را از طریق اعتبار تخصیص‌یافته در این اپلیکیشن پرداخت کنند.

در این همکاری، دو مدل پرداخت اعتباری برای کاربران در دسترس قرار گرفته است:

  • مدل چهار قسطه که در آن کاربر تنها یک‌چهارم مبلغ سفارش را همان لحظه پرداخت کرده و سه‌چهارم باقی‌مانده طی سه ماه آینده از اعتبار دیجی‌پی او تسویه می‌شود و به‌صورت اقساط توسط کاربر پرداخت خواهد شد.
  • مدل اعتبار ماهانه که بر اساس آن مبلغ سفارش در ابتدای ماه بعد توسط کاربر پرداخت خواهد شد.

این امکان به کاربران تپسی‌فود کمک می‌کند تا بدون محدودیت نقدینگی، سفارش‌های خود را از رستوران‌ها، کافه‌ها، قنادی‌ها، فروشگاه‌های پروتئینی، میوه‌فروشی‌ها و سایر دسته‌بندی‌ها با سهولت بیشتری ثبت کنند. دسترسی به خدمات تپسی‌فود از طریق سوپراپلیکیشن دیجی‌پی نیز در این همکاری فراهم شده است.

پرداخت با اعتبار دیجی‌پی، به کاربران این امکان را می‌دهد که تنها با یک کلیک، سفارش‌های خود را ثبت و در نهایت، یک‌بار در پایان ماه آنها را پرداخت کنند.

گفتنی است؛ میزان اعتبار فعال کاربر باید بیشتر یا برابر با مبلغ نهایی سفارش باشد و در صورت بیشتر بودن مبلغ خرید، مابه‌التفاوت توسط کاربر به‌صورت آنلاین پرداخت می‌شود. کاربران برای مشاهده فروشگاه‌ها و دسته‌بندی‌هایی که امکان پرداخت اعتباری در آن‌ها فعال است، می‌توانند به صفحه پلتفرم تپسی‌فود در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه‌تان را بنویسید